Sunday, 12 February 2017

Filled Under:

PANAS!!! Perbualan Whatsapp Gadis Melayu Yang Membuatkan Anda Geleng Kepala 5 Kali...

PANAS!!! Perbualan Whatsapp Gadis Melayu Yang Membuatkan Anda Geleng Kepala 5 Kali...

Alaahaiii...Pada mulanya Miss tengok status yang dimuat naik oleh minah kat atas tu, ingatkan status biasa-biasa jer.. Tak nampak yang menarik pun! Tapi bila diperhatikan betul-betul gambar yang dimuat naik tu, barulah Miss paham maksud yang cuba disampaikan..


Semakin teruk lah budak-budak sekarang! Korang baca jer lah perbualan mesej-mesej dua orang minah bertudung dalam WeChat tu, tetapi bukan setakat dorang jer yang ada dalam perbualan tu.. Miss tengok satu ‘group’ kekawan perempuan dorang, adalah beberapa orang lagi dalam tu..


Bukan main lagi dorang punya mesej.. Lucah nak mampos! Selamba jer dorang bercerita pasal aksi ‘ringan-ringan’ dan siap sebut nama lelaki mana yang boleh buat kat dorang macam tu.. Lepas tu siap muat naik gambar tak senonoh yang menunjukkan aksi meraba buah dada pulak tu.. Memalukan betul tengok anak dara menggatal macam ni!

Kalau lelaki yang ada group macam tu, tak ada lah yang nak dihairankan sangat.. Ini tidak, perempuan pulak yang menggedik lebih.. Budak perempuan bertudung pulak tu.. Sebab tu orang cakap, kadang-kadang perempuan yang bertudung ni perangai dia lebih teruk dari yang tak bertudung.. Contoh dia, Miss dah tengok sendiri dah..
Sia-sia je pengorbanan mak bapak dorang selama ni, anak-anak bukannya menjadi orang yang berguna tapi memilih menjadi bangang.. Bangga pulak tu buat kegiatan tak bermoral.. Sepatutnya orang macam tu tak patut dilahirkan.. Memalukan mak bapak jer!






0 comments:

Post a Comment